• Az én számlám
    Bejelentkezés
Kosár:
EUR
Kosár
info: A kosara üres!
Adja meg, hogy melyik terméket keresi
Blog
A vállalati kütyük szerepe az ügyfelekkel és a szállodai vendégekkel való kapcsolattartásban

A vállalati kütyük szerepe az ügyfelekkel és a szállodai vendégekkel való kapcsolattartásban

A reklámeszközök a reklámozás egyik legrégebbi formája. Nem nehéz azonosítani az eredetét, amely az ajándékozás hagyományából ered, különösen a hivatalos ajándékozásból, ahol az ajándékok célja a címzett és az ajándékozó presztízsének növelése volt. A reklámeszközök egy alapvető feladatot látnak el - egy vállalat vagy intézmény imázsát építik az ügyfelek, vendégek, üzleti partnerek vagy vállalkozók szemében. A kütyük iparosodásának korában nyilvánvalóvá vált, hogy ezek személyre szabott jellege gyakran erősebb hatást gyakorol a címzettre, mint egy arctalan ügyfelet célzó tömegreklám.

 

A szállodaláncok és még a kisebb, független szállodák vagy panziók is olyan vállalkozások, amelyek már jóval azelőtt elkezdtek kommunikálni ügyfeleikkel a kütyükön keresztül, hogy azok utat találtak volna a szélesebb értelemben vett reklámiparban. A szállodai vezetés hamar felismerte, hogy még egy apró reklámeszköz is, amely egy szállodában akár használati funkciót is betölthet, pozitív vendégkapcsolatot, márkaismeretet, bizalmat és hűséget épít.

 

Gadgetek a szállodák számára - miért fontosak?

A szállodák számára jó promóciós gyakorlat, ha folyamatosan emlékeztetik a vendégeket arra, hogy hol szállnak meg. Egy reklámtábla a homlokzaton vagy azonosító elemek a szálloda halljában biztosan nem elegendőek, különösen a gyakran utazó vendégek esetében. A promóció művészete szerint a szállodavendég egy pillanatra sem felejtheti el, hogy melyik szállodában van. A figyelem fenntartásának funkcióját minden fix elem, de a mozgó elemek is betöltik, gyakran a szállodák kis szerkentyűi, amelyek egyenletesen vannak elosztva minden kommunikációs útvonalon. Fontos azonosító szerepet tölt be minden fürdőszobai kütyü, a szálloda emblémájával ellátott törölközők, utazási higiéniai kiegészítők, utazási fogkefék vagy szép tisztítószer-csomagolások.

 

Az ökológiai jegyzetfüzetek tollal vagy ceruzával, az összes palacknyitó, a parafatömbök vagy a szállodákban a MICE-ipar számára készült ajánlati mappák hasznosnak bizonyulnak egy szállodai szobában. Mindezeknek a tárgyaknak egyúttal használati szerepe is van, és némelyiket biztosan nem fogja megismételni az ügyfél. A szállodai kütyürendszerhez szokott ügyfél tökéletesen megérti, hogy e tárgyak némelyike nemcsak használható, hanem magával is viheti, hogy a tartózkodás alatt, utazáskor és otthon is használhassa. Ez a kölcsönös megértés határozottan meghosszabbítja a márkaélményt, elmélyíti és állandósítja a márkát a szálloda vendégeiben. Ez egy őrülten fontos funkció, különösen a szállodaláncok számára, a szállodai kütyük otthon pontosan abban a pillanatban emlékeztetik a vendéget arra, hogy mennyire elégedett volt a szállodai tartózkodásával, amikor a következő utazását tervezi.

 

Bizonyított hatékonyság

A reklámgadgeteken történő azonosítás formájában végzett reklámtevékenységek hatékonyságának értékelése a reklámiparban több mint 70%-ban igazolt. Ez a magas szám azt jelenti, hogy a vállalatok több mint 80%-a jelenleg folyamatosan alkalmazza ezt a fajta imázspromóciót. Ez a tény tovább hangsúlyozza a kütyük pszichológiai hatását az ügyfél- és szállodai vendégkapcsolatokban, valamint a vendég szemében pozitív márkaimázs kialakításában.

 

Milyen szállodai kütyük lehetnek hasznosak az Ön számára?

Ellentétben azzal, amit gondolnánk, a kínálatunkban szereplő termékek jelentős része jelen van a szállodában. Természetesen nem mindegyikük szükséges, de a személyre szabott szállodai kütyük mindenképpen pozitív hatással vannak a vállalkozás imázsára. A lényegre térve azonban jelentős rész, vagyis mely kütyük? Itt bátran megemlíthetjük a reklámtollakat, a valószínűleg leginkább a reklámgadgetekhez kapcsolódó terméket. Mellette említhetjük a szálloda logójával ellátott jegyzetfüzeteket, hiszen egy szállodában mindig van mit feljegyezni. Magában a szobában pedig céges bögrék, hímzett logóval ellátott törölközők vagy egy utazó fogkefe várhatja a vendéget, ha esetleg a sajátját elfelejtené.