REKLÁMESZKÖZÖK GYÁRTÓJA | GYORS SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ | INGYENES TANÁCSADÁS
Regulamin
I.
Avásárlás feltételei: I. 1. A vásárlás feltétele a jelen feltételek elfogadása és elfogadása.
I. 2. Vásárolhatnak természetes személyek (üzleti tevékenységükkel összefüggésben vagy fogyasztóként, azaz magáncélra, azaz üzleti vagy szakmai tevékenységükhöz közvetlenül nem kapcsolódóan vásárló természetes személyek - a továbbiakban felváltva: természetes személyek vagy fogyasztók), valamint intézmények, szervezetek, köztestületek és jogi személyek.
I. 3. A természetes személyeknek, vállalkozásoknak történő értékesítés pro forma számla alapján történő előlegfizetés alapján tervezett.
I. 4. Magánszemélyek és vállalatok esetében a megrendelést a fizetés rögzítése és a tervek jóváhagyása után adják át teljesítésre.
I. 5. Köztestületek, szervezetek, intézmények és jogi személyek esetében a felek közötti egyedi megállapodás alapján megengedett a halasztott fizetési határidőn belüli fizetés engedélyezése. A SpiroPrint jogosult a halasztott fizetést indoklás nélkül megtagadni.
I. 6 A terv elfogadása és a fizetés teljesítése után a megrendelő nem állhat el az ügylettől.
I. 7. Az elektronikus formában történő számlakibocsátás és -küldés jogalapja az általános forgalmi adóról szóló, 2004. március 11-i törvény 106. cikke (Journal of Laws 54. sz. 535) A törvénynek megfelelően elektronikus úton megküldött számla egyenértékű a papíron kiállított számla megküldésével, és számviteli bizonylatnak minősül.
I.8. A www.spiroprint.pl webáruház tulajdonosa - a továbbiakban: eladó - a következő: SpiroPrint spółka jawna, székhelye: Żary, ul. Słowackiego 4J, NIP száma: 924-190-08-27, REGON: 081006270 és KRS: 404991.
II. A teljesítés feltételei:
II. 1. A megrendelés a pro forma számla és a tervek jóváhagyása alapján történő kifizetés lefoglalásától számított 3-14 munkanapon belül valósul meg, magánszemélyek és cégek esetében. A szolgáltatás kifizetése a SpiroPrint cég Bank Santander S.A.-nál vezetett bankszámlájára történik. Żary-i fiókja, székhelye Żary.
II. Közintézmények, szervezetek, intézmények és jogi személyek esetében a megrendelést a tervek jóváhagyásától számított 3-14 munkanapon belül teljesítik.
III. Panaszok:
Az árukra vonatkozó panaszok
III. (1) Panaszt nyújthat be az a vásárló, akinek a megrendelését nem a megrendelésnek megfelelően teljesítették, vagy aki hibás árut kapott.
III. (2) A panaszokat e-mailben kell benyújtani a következő címre: reklamacje@taniegadzety.pl
III. (3) A reklamációkat a beérkezésük napját követő naptól számított 7 munkanapon belül kell feldolgozni (ha a reklamáció beérkezésének napját követő nap munkaszüneti napra esik (szombat, vasárnap, ünnepnap), a reklamáció feldolgozásának határidejét a reklamáció benyújtásának napját követő első munkanaptól kell számítani).
III. Minden panasznak tartalmaznia kell az eltérés részletes leírását.
III. (5) Az ügyfél által benyújtott és a fenti feltételeknek megfelelő minden egyes panasz egyenként kerül elbírálásra.
III. (6) Azok a magánszemélyek, akik üzleti tevékenységükkel összefüggésben rendeltek árut, közintézmények, szervezetek, intézmények és jogi személyek kötelesek az áru átvételétől számított 7 napon belül ellenőrizni, hogy az áru minőségileg és mennyiségileg megfelel-e a megrendelésnek. Az áru átvételének napjának az a nap tekintendő, amikor az árut a felek által választott futárszolgálat/egyéb postai szolgáltató a megrendelő fél megrendelésben megjelölt székhelyén kézbesíti. Az áru átvételétől számított 7 napos határidő lejárta után benyújtott reklamáció nem vehető figyelembe.
III. Ahhoz, hogy a reklamációt figyelembe lehessen venni, a reklamált áru teljes szállítmányát meg kell őrizni ellenőrzés céljából.
III. 8. A SpiroPrint a minőségi garancia keretében felel. A SpiroPrint nem felel a jótállás keretében.
IV. A panaszok benyújtásának határideje az üzleti vagy szakmai tevékenységükhöz közvetlenül nem kapcsolódó célból árut vásárló természetes személyek (az 1964. április 23-i Polgári Törvénykönyv 22. cikk 1. pontja szerinti fogyasztók) számára.
IV. 1. A fogyasztó köteles az áru átvételétől számított 7 napon belül ellenőrizni, hogy az áru minőségét és mennyiségét tekintve megfelel-e a megrendelésnek. Az áru átvételének napja az a nap, amikor a felek által kiválasztott futárral/egyéb postai szolgáltatóval az árut megrendelő félnek a megrendelésben megjelölt székhelyére kézbesítik. Az áru átvételétől számított 7 napos határidő lejárta után benyújtott panaszokat nem vesszük figyelembe.
IV. 2. A panaszok bejelentését munkanapokon 16:00 óráig fogadják el.
IV. (3) A panaszokat a beérkezés napját követő naptól számított 7 munkanapon belül bírálják el. Ha a panasz beérkezésének napját követő nap munkaszüneti napra esik (szombat, vasárnap, munkaszüneti nap), a panaszokat a panasz beérkezését követő első munkanapon kell elbírálni.
V. A terméket/szolgáltatást magáncélra, nem üzleti tevékenységéhez kapcsolódóan vásárló magánszemély (fogyasztó) elállási joga.
V. 1. A szerződés megkötése a terv elfogadásával vagy a proforma számla kifizetésével jön létre, attól függően, hogy melyik következik be előbb Ha a fogyasztó első lépése a terv elfogadása, akkor úgy kell tekinteni, hogy az elfogadás pillanatában megkötötte a szerződést a SpiroPrint-tel. Ha a fogyasztó első lépése a proforma számla kifizetése, akkor ennek a lépésnek az időpontját kell a szerződés megkötésének időpontjának tekinteni.
V. (2) A fogyasztó beleegyezik, hogy a szerződés megkötésének visszaigazolását a fogyasztónak a nyomtatványok átadásának e-mail címére küldött tájékoztatással küldik meg.
V. 3. A távollevők között vagy üzlethelyiségen kívül kötött szerződéstől a fogyasztó 14 napon belül indoklás nélkül és költségmentesen elállhat, a költségek viselése tekintetében az alábbi kivételekkel:ha a fogyasztó a Spiroprint által kínált legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, a Spiroprint nem köteles megtéríteni a fogyasztónak a fogyasztó által viselt többletköltségeket,A fogyasztó csak az áru visszaküldésének közvetlen költségeit viseli, kivéve, ha a Spiroprint beleegyezett azok viselésébe, vagy elmulasztotta tájékoztatni a fogyasztót arról, hogy ezeket a költségeket viselnie kell.
V. 4 Az üzlethelyiségen kívüli vagy távollevők között kötött szerződésektől való elállási jog nem vonatkozik a szerződésekre:
1) szolgáltatásnyújtásra, amennyiben a kereskedő a szolgáltatást teljes egészében a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával teljesítette, akit a teljesítés megkezdése előtt tájékoztattak arról, hogy a kereskedő teljesítése után elveszíti elállási jogát;
2) ha a teljesítés tárgya nem újragyártott, a fogyasztó specifikációja szerint gyártott vagy a fogyasztó személyre szabott igényeinek kielégítésére szánt dolog. A fogyasztó specifikációja alatt a dolognak a fogyasztó tervei szerinti előállítása értendő, beleértve a fogyasztó választása szerint elkészített grafikát, tartalmat, színeket, egyéb, egyedileg erre a fogyasztóra készített egyéb termékjellemzőket).
V. 5 A fogyasztó a szerződéstől az Általános Szerződési Feltételekhez PDF formátumban csatolt sablon szerinti tartalmú nyilatkozat benyújtásával elállhat.
A nyilatkozat határidő előtti elküldése elegendő a határidő betartásához.VII.
Azáru visszaküldése VII. (1) A Fogyasztó a szerződéstől való elállás benyújtását követően köteles az árut haladéktalanul, a szerződéstől való elállástól számított legfeljebb 14 napon belül a SpiroPrint részére visszaküldeni.
VII. (2) Az áru visszaküldésének költségei a Fogyasztót terhelik (a fogyasztói jogokról szóló törvény 34. cikkének (2) bekezdése).
VII. 3. A SpiroPrint a Fogyasztó által teljesített kifizetéseket a szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozat és az áru SpiroPrint részére történő visszaküldéséről szóló igazolás kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti.
VII. 4. A SpiroPrint a befizetést a fogyasztó által használt fizetési móddal azonos módon téríti vissza, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten hozzájárult a visszatérítés más, a fogyasztó számára költséget nem okozó módjához.
VIII.
Sérült postai küldeményekkel kapcsolatos reklamációk: VIII. 1. A reklamáció feltétele, hogy az áru láthatóan sérült vagy részben elveszett.
VIII. 2. A reklamációt az áru átvételekor azonnal fel kell tüntetni a fuvarokmányon, és a fuvarozó jelenlétében kárbejelentést kell készíteni. A reklamációt a küldemény átvételétől számított 5 napon belül írásban kell megtenni. Ha a küldemény megsérült, a címzett köteles a küldeményt a SpiroPrint rendelkezésére bocsátani a reklamációs eljárás befejezéséig.
VIII. (3) A küldemény átvételétől számított 5 nap elteltével fenntartás nélkül benyújtott reklamáció a követelések elévülését eredményezi.
IX. Reklamáció a szállítási idővel kapcsolatban:
IX. (1) A küldemény címzettje, aki a küldeményt a megbeszélt időpont után vette át, köteles ezt a tényt a fuvarlevélen a futárszolgálat képviselőjének jelenlétében jelezni. Meg kell adnia a kézbesítés dátumát és időpontját, valamint a késedelem okát (a futárcég képviselője által megadott). Abban az esetben, ha a címzett dokumentáltan visszautasítja a küldeményt, a küldeményt a címzett költségére visszaküldik a SpiroPrint központjába.
IX. (2) A Szolgáltatások és Kiegészítő szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződés nem vagy nem megfelelő teljesítésével kapcsolatos panaszokat kizárólag a SpiroPrint nyújthat be a futárcégekhez. A panaszokat 7 napon belül írásban kell benyújtani.
X. Nyomtatási anyagok:
X. (1) A SpiroPrint nem felelős az ügyfél által küldött művek tartalmáért. Ha az anyagok illegális tartalmat tartalmaznak, megtagadhatjuk az ilyen anyagok nyomtatását.
X. 2. Az ügyfél által az adott megrendeléshez küldött anyagoknak technikailag meg kell felelniük a weboldalon: spiroprint.pl a könyvjelzőben: MEGRENDELÉS MEGVÁLLALÁSA / PROJEKT INFORMÁCIÓK feltüntetett paramétereknek és specifikációknak.
X. 3. A megrendelő megerősíti, hogy megismerkedett a (1) bekezdésben említett műszaki követelményekkel. X.2. pontban foglaltakat, és kijelenti, hogy az általa benyújtott anyagok megfelelnek ezeknek a követelményeknek.
X. 4. A SpiroPrint saját belátása szerint elfogadhatja feldolgozásra az ügyfél által küldött olyan anyagokat, amelyek nem felelnek meg a X.X.X. pontban említett műszaki követelményeknek. X.2. pontban említett követelményeknek nem felelnek meg, és ezeket az anyagokat e követelményekhez igazítja, vagy felszólíthatja az ügyfelet, hogy küldjön olyan anyagokat, amelyek megfelelnek a X.2. pontban említett követelményeknek. X.2. Ha a SpiroPrint maga igazítja a beküldött anyagokat a X.2. pontban említett műszaki követelményekhez. X.2. ponthoz, az anyagok tartalma és grafikai formája módosulhat. A SpiroPrint tájékoztatja az ügyfelet erről a változásról, mielőtt a módosított anyagokat továbbítja. Az ügyfél köteles ellenőrizni a benyújtott terveket a tartalom (beleértve a nyelvtani és helyesírási szabályokat) és a grafikai forma tekintetében. A SpiroPrint csak az elfogadott megrendelést dolgozza fel.
X. Amennyiben a megrendelőnek bármilyen problémája merül fel a terv ellenőrzésével kapcsolatban annak tartalma vagy grafikai formája tekintetében, köteles erről a SpiroPrintet tájékoztatni. A terv elfogadása a kivitelezésre történő továbbítást eredményezi. A megrendelő általi elfogadást követően a SpiroPrint nem vállal felelősséget a terv tartalmi (beleértve a nyelvtani és helyesírási hibákat) és grafikai formájával kapcsolatos ellentmondásokért.
X. 6 A megrendelés teljesítési határideje meghosszabbodik azzal az idővel, amely alatt a SpiroPrint a megrendelő anyagát a pt-ban említett műszaki követelményekhez igazítja. X. 2.
X. 7. A SpiroPrint nem archiválja a képfájlokat. Az FTP szerveren lévő és a megrendelésekhez feltöltött fájlok 30 nap elteltével törlődnek.
XI. A SpiroPrint nem vállal felelősséget a következőkért:
(a) Tartalmilag helytelenül előkészített nyomdai munkákért;
b) A megrendelő által elfogadott, technikai, mennyiségi, szín - áru és nyomdai hibákat tartalmazó munkák nyomtatásáért;
c) Az anyagok külső futárok általi késedelmes kézbesítéséért;
d) A SpiroPrint által nem befolyásolható külső tényezők, áramszünetek, a nyomtatáshoz szükséges anyagok késedelmes leszállítása stb. által okozott késedelmek; e) A nyomtatáshoz szükséges anyagok késedelmes leszállítása stb;
e) A teljesítési határidő késedelme a megrendelő által a helyes adatok szolgáltatásának határideje miatt;
f) Az ügyfél bankja és a mi bankunk közötti időben történő pénzátutalásért;
g) Az ügyfélnek leszállított és az ügyfél által megrendelt termék mennyiségéért, feltéve, hogy az a vásárláskor megrendelt mennyiség +-3%-án belül van.
h) A SpiroPrint nem felel a futárszolgálatok időszerűségéért. A futárszállítmányok minőségével kapcsolatos reklamációkat csak a sérülési dokumentumok bemutatásával (lásd a III. pontot) vesszük figyelembe.
XII. A SpiroPrint Vállalat fenntartja a jogot a szabályzat módosítására, a változásról szóló tájékoztatást a főoldalon helyezzük el.
XIII. A felek által megkötött szerződésből eredő minden jogvitát, beleértve a szerződés nem megfelelő teljesítésével, nem teljesítésével, valamint a kártérítéssel kapcsolatos jogvitákat a SpiroPrint cég székhelye szerint illetékes bíróság ismeri el, fogyasztóval folytatott peres ügyekben a helyi bíróság illetékessége az irányadó.
TÁJÉKOZTATÁSI ZÁRADÉK
Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016.04.27.) 13. cikkével összhangban. a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) (HL EU. L. 2016, Nr. 119) - a továbbiakban: RODO - tájékoztatom, hogy:
- Az Ön személyes adatainak kezelője a SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzyński , Spółka Jawna, NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270, ul. Słowackiego 4J, 68-200 Żary.
- Az Ön személyes adatait a megrendelésének feldolgozása céljából - a 2016. április 27-i általános adatvédelmi rendelet 6. cikke (1) bekezdésének b) pontja alapján, az Ön önkéntes hozzájárulása alapján - feldolgozzuk;
- Ön bármikor visszavonhatja az Ön által adott hozzájárulást, amely visszavonás nem érinti a hozzájárulás alapján a visszavonás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét;
- Minden személyes adat megadása azonban önkéntes:
- az olyan adatok, mint a név, e-mail cím és telefonszám megadása szükséges a kereskedelmi ajánlat elkészítéséhez és továbbításához, az e-számla elküldéséhez, a szerződés feltételeinek teljesítéséhez.
- A személyes adatok megadása önkéntes; az adatszolgáltatás megtagadása azonban a megrendelés feldolgozásának megtagadását eredményezheti.
- Az adatoknak a (1) bekezdésben megjelölt célból történő feldolgozásával kapcsolatban. 3. pont szerinti célból az Ön személyes adatai más címzettek vagy a személyes adatok címzettjeinek kategóriái számára is hozzáférhetővé válhatnak:
- a vonatkozó jogszabályok alapján az Ön személyes adatainak átvételére jogosult szervezetek;
- olyan szervezetek, amelyek az Ön személyes adatait az Adatkezelő nevében az Adatkezelővel a személyes adatok feldolgozására vonatkozó megbízásról kötött megállapodás alapján dolgozzák fel (ún. adatfeldolgozók), pl. biztosítótársaságok és bankok.
- Az Ön személyes adatait a következő ideig tároljuk:
- egy évig, attól a naptól számítva, amikor Ön hozzájárult az Ön személyes adatainak feldolgozásához, amelyeket kereskedelmi célból gyűjtöttek, miközben nem került sor azonnali szerződéskötésre, azaz amelyeket egy esetleges ajánlat benyújtása céljából dolgoztak fel.
- A SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna , mint a Rendszergazda, a személyes adatokat addig tárolhatja, amíg a jogos érdek lehetővé teszi, amely nem fontosabb, mint a személy magánélethez való joga. Még ha a SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna nem is tartja szükségesnek a személyes adatok megőrzését, azok tárolását jogszabály (pl. kereskedelmi vagy adótörvény) előírhatja. Ilyen esetekben az adatok csak a jogi követelményeknek való megfeleléshez használhatók fel, és más módon nem lehet hozzájuk hozzáférni.
- Az Ön személyes adatait nem továbbítjuk az Európai Gazdasági Térségen/nemzetközi szervezeten kívülre.
- Az Ön személyes adatai nem kerülnek felhasználásra automatizált döntéshozatalra, beleértve a profilalkotást is.
- Ön jogosult az adatai tartalmához való hozzáférésre, valamint az adatok helyesbítéséhez, törléséhez, az adatkezelés korlátozásához, az adathordozhatósághoz, a tiltakozáshoz, valamint az adatkezeléshez adott hozzájárulásának bármikor történő visszavonásához való joggal, amely nem érinti a visszavonás előtt adott hozzájárulás alapján végzett adatkezelés jogszerűségét. A személyes adatok feldolgozásához való hozzájárulás visszavonásáról szóló nyilatkozatot írásban vagy elektronikus úton kell benyújtani a rodo@spiroprint.pl címre.
- Ön jogosult panaszt tenni a GIODO-nál/az Adatvédelmi Hivatal elnökénél, ha úgy véli, hogy személyes adatainak feldolgozása jogellenes.