REKLÁMESZKÖZÖK GYÁRTÓJA | GYORS SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ | INGYENES TANÁCSADÁS
Panaszok
III. Panaszok:
Az árukra vonatkozó panaszok
III. (1) Panaszt nyújthat be az a vásárló, akinek a megrendelését nem a megrendelésnek megfelelően teljesítették, vagy aki hibás árut kapott.
III. (2) A panaszokat e-mailben kell benyújtani a következő címre: reklamacje@taniegadzety.pl
III. (3) A reklamációkat a beérkezésük napját követő naptól számított 7 munkanapon belül kell feldolgozni (ha a reklamáció beérkezésének napját követő nap munkaszüneti napra esik (szombat, vasárnap, ünnepnap), a reklamáció feldolgozásának határidejét a reklamáció benyújtásának napját követő első munkanaptól kell számítani).
III. Minden panasznak tartalmaznia kell az eltérés részletes leírását.
III. (5) Az ügyfél által benyújtott és a fenti feltételeknek megfelelő minden egyes panasz egyenként kerül elbírálásra.
III. (6) Azok a magánszemélyek, akik üzleti tevékenységükkel összefüggésben rendeltek árut, közintézmények, szervezetek, intézmények és jogi személyek kötelesek az áru átvételétől számított 7 napon belül ellenőrizni, hogy az áru minőségileg és mennyiségileg megfelel-e a megrendelésnek. Az áru átvételének napjának az a nap tekintendő, amikor az árut a felek által választott futárszolgálat/egyéb postai szolgáltató a megrendelő fél megrendelésben megjelölt székhelyén kézbesíti. Az áru átvételétől számított 7 napos határidő lejárta után benyújtott reklamáció nem vehető figyelembe.
III. Ahhoz, hogy a reklamációt figyelembe lehessen venni, a reklamált áru teljes szállítmányát meg kell őrizni ellenőrzés céljából.
III. 8. A SpiroPrint a minőségi garancia keretében felel. A SpiroPrint nem felel a jótállás keretében.
IV. A panaszok benyújtásának határideje az üzleti vagy szakmai tevékenységükhöz közvetlenül nem kapcsolódó célból árut vásárló természetes személyek (az 1964. április 23-i Polgári Törvénykönyv 22. cikk 1. pontja szerinti fogyasztók) számára.
IV. 1. A fogyasztó köteles az áru átvételétől számított 7 napon belül ellenőrizni, hogy az áru minőségét és mennyiségét tekintve megfelel-e a megrendelésnek. Az áru átvételének napja az a nap, amikor a felek által kiválasztott futárral/egyéb postai szolgáltatóval az árut megrendelő félnek a megrendelésben megjelölt székhelyére kézbesítik. Az áru átvételétől számított 7 napos határidő lejárta után benyújtott panaszokat nem vesszük figyelembe.
IV. 2. A panaszok bejelentését munkanapokon 16:00 óráig fogadják el.
IV. (3) A panaszokat a beérkezés napját követő naptól számított 7 munkanapon belül bírálják el. Ha a panasz beérkezésének napját követő nap munkaszüneti napra esik (szombat, vasárnap, munkaszüneti nap), a panaszokat a panasz beérkezését követő első munkanapon kell elbírálni.
VIII.
Sérült szállítmánnyal kapcsolatos panaszok: VIII. 1. Az ilyen panasz benyújtásának feltétele az áru látható sérülése vagy részleges elvesztése.
VIII. 2. A reklamációt az áru átvételekor azonnal fel kell tüntetni a fuvarokmányon, és a fuvarozó jelenlétében kárbejelentést kell készíteni. A reklamációt a küldemény átvételétől számított 5 napon belül írásban kell megtenni. Ha a küldemény megsérült, a címzett köteles a küldeményt a SpiroPrint rendelkezésére bocsátani a reklamációs eljárás befejezéséig.
VIII. (3) A küldemény átvételétől számított 5 nap elteltével fenntartás nélkül benyújtott reklamáció a követelések elévülését eredményezi.
IX. Reklamáció a szállítási idővel kapcsolatban:
IX. (1) A küldemény címzettje, aki a küldeményt a megbeszélt időpont után vette át, köteles ezt a tényt a fuvarlevélen a futárszolgálat képviselőjének jelenlétében jelezni. Meg kell adnia a kézbesítés dátumát és időpontját, valamint a késedelem okát (a futárcég képviselője által megadott). Abban az esetben, ha a címzett dokumentáltan visszautasítja a küldeményt, a küldeményt a címzett költségére visszaküldik a SpiroPrint központjába.
IX. A Szolgáltatások és Kiegészítő szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződés nem teljesítésével vagy nem megfelelő teljesítésével kapcsolatos panaszokat kizárólag a Tanie.Dlugopisy.pl futárcégekhez lehet benyújtani. A panaszokat 7 napon belül írásban kell benyújtani.
Ahhoz, hogy a panaszokat figyelembe lehessen venni, egy panaszbejelentő űrlapot kell kitölteni és visszaküldeni. Az alábbiakban a nyomtatványok letölthetők.