REKLÁMESZKÖZÖK GYÁRTÓJA | GYORS SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ | INGYENES TANÁCSADÁS

Miért lehetnek előnyösek a promóciós kütyük a szépségszalon-tulajdonosok számára?
A reklámeszközök címzettjeinek legalább több csoportja lehet: a szalonok ügyfelei (vásárlói), alkalmazottaik vagy a kozmetikumok, szépségápolási kiegészítők vagy berendezések szállítói.
Az ügyfél a szolgáltatás nyújtása után kaphat egy kis ajándékot, pl. a közelgő ünnepek alkalmából vagy köszönetképpen, hogy ezt a bizonyos szalont választotta. Az ilyen ajándéknak értelmet is adhat, ha azzal érvel, hogy az illető az Ön egyik legjobb ügyfele. Ez biztosan mosolyt csal az arcára, az illető úgy érzi majd, hogy megbecsülik és észreveszik. Így van esély arra, hogy hosszabb időre is ügyfél lesz, sőt, rendszeresen jön majd. És pontosan ez a lényeg. Ugyanakkor az ügyfél a kapott ajándékot használva lehetővé teszi, hogy más emberek is észrevegyék, akikkel találkozik. Bizonyára például egy szép szervezőt más nők is észrevesznek, ami vitát indíthat a szalonról, pozitív véleményeket terjesztve róla.
Kinek adhatsz kütyüt?
Az is jó ötlet, ha promóciós kütyüket adunk a szalon dolgozóinak, például ha valakit üdvözölünk a csapatban, vagy ha a naptári év végét ünnepeljük. Az ajándékozott alkalmazott fontosnak és megbecsültnek fogja érezni magát, jobban azonosulni fog a céggel, és igyekszik megfelelni a vele szemben támasztott követelményeknek. Minden bizonnyal segít a munkáltatóval való kapcsolat kialakításában, és motivációt ad a szorgalmas munkavégzésre. Sokszor büszkévé is teszi, hogy egy jó hírű szépségszalon alkalmazottja lehet.
A promóciós kütyük a cég vállalkozóinak is adhatók a gyümölcsöző együttműködésért. Úgy tűnik például, hogy a professzionális kozmetikumok beszállítójának inkább a szalontulajdonosnak kellene megelégedést adnia azért, hogy hasznot húz a vele való együttműködésből. De mi van akkor, ha egy kis ajándéknak köszönhetően arra motiválja, hogy kedvezményt adjon a következő szállításra vagy egy ingyenes árutételt! Ez kétségtelen előny lesz a szalontulajdonos számára. Ugyanakkor egy ilyen beszállító, aki a kapott kütyü használatával sok más emberrel is kapcsolatban áll, két lábon járó reklám lesz a szalon számára. Ez minden bizonnyal az üzleti kapcsolatokra is melegítő hatással lesz.
Ezért mindig érdemes a promóciós kütyüket a marketingtevékenység sajátos formájaként használni. Ez mindig kifizetődő a cég számára, hiszen építi a professzionális imidzsét és bizalmat ébreszt.