• Az én számlám
    Bejelentkezés
Kosár:
EUR
Kosár
info: A kosara üres!
Adja meg, hogy melyik terméket keresi
Blog
Miért fontos a marketing a közlekedési ágazatban?

Miért fontos a marketing a közlekedési ágazatban?

A piaci pozíciót a meglévő és a potenciális ügyfelek bizalmának elnyerésével építjük. Mindenekelőtt a kínált szolgáltatások minősége fontos. Ha ez kielégítő - ez a kiindulópont a sikerhez az Ön területén. Egy másik fontos lépés a márkaismertség kiépítése. Ennek számos módja van - televíziós és internetes hirdetések, óriásplakátok, suttogó marketing, a cég telephelyén és azon kívül sok helyen látható, felismerhető logó és még sok más. Ha a vállalat vezetése gondoskodik arról, hogy a vállalat állandó helyet kapjon az emberek fejében, az elégedett ügyfelek visszatérnek és ajánlják a vállalatot másoknak. Ellenkező esetben egy olyan versenytárshoz fordulnak, amelynek neve és elérhetősége széles körben elérhető. Jó módja annak, hogy hangsúlyozzák jelenlétét az ügyfelek életében, a promóciós kütyük. Segítségükkel, kis anyagi ráfordítással nagyfokú ismertséget és meleg ügyfélkapcsolatot érhet el.

Alkalmasak-e a reklámajándékok a közlekedési ágazatban?

Abszolút! A szállítmányozási ágazatban számos vállalat a hosszú távú szolgáltatásnyújtásra alapozza üzleti tevékenységét. Ebben az esetben különösen fontos a meleg, baráti kapcsolatok ápolása az ügyfelekkel. Jó ötlet annak kimutatására, hogy a vállalat törődik a szolgáltatásait igénybe vevő emberekkel, a tematikus ajándékok - karácsonykor, az ügyfél születésnapján, a vállalkozással kapcsolatos ünnepnapokon, mint például a "nagykereskedő napja" stb. Egy ilyen akcióval az megajándékozott ügyfél úgy érzi, hogy fontos a szolgáltatója számára, a vállalatnak pedig természetes lehetősége nyílik arra, hogy reklámtermékeit terjessze. Ezeknek köszönhetően minden alkalommal, amikor az ügyfél használja az ajándékokat, eszébe jut annak a vállalatnak a professzionális szolgáltatása és személyre szabott megközelítése, amelynek logója megjelenik a kütyükön. További előnyük, hogy jó eséllyel olyan ügyfél is felbukkan az irodában, aki még nem használja az ily módon magát népszerűsítő fuvarozó céget, aki az ajándékokat kapta. Ekkor megpillanthat egy meglévő ügyfél által használt kütyüt, és kíváncsiságból rákérdezhet a rajta lévő logóra, vagy rákereshet a vállalkozó cégre az interneten, hogy többet tudjon meg a kínálatáról. Ily módon a potenciális ügyfelek listája ajándéktárgyakkal bővíthető!

Hol helyezheti el a logóját?

Számos ötlet létezik az ajándéktárgyakra. Olyan tárgyakat, mint a tollak, ceruzák, kulcstartók és kulcstartók, nyomtatott bögrék, hordtáskák, powerbankok vagy USB memóriastickek adhatók az ügyfeleknek. Ha nagyobb ajándékot szeretne adni ügyfelének, például egy kerek évfordulóra, választhat egy faliórát vagy egy kabalafigurát, amely büszkén mutatja az ajándékozó cég logóját az irodájában.